Megabord má byť iba začiatok. Ako chce Bratislava ďalej riešiť vizuálny smog

Mesto plánuje riešiť všetky reklamné stavby a hľadá aj spôsob, ako legálne odstrániť reklamné trojnožky 22. 7. 2019

Začiatkom júla informoval verejnosť o odstránení spomínaného megabordu na sociálnych sieťach aj samotný primátor Matúš Vallo. Písal, že bol prenajatý „na úplne nevhodnom mieste a za extrémne nevýhodných podmienok“. Ako približuje mesto, Bratislava prevzala zmluvu po Pamingu – mestskom investorovi pamiatkovej obnovy. Paming ju uzavrel so spoločnosťou Akzent Media v októbri 2010 a doba nájmu začala plynúť o pár dní neskôr, od prvého novembra. Pokračovať mala do ukončenia rekonštrukcie objektu. „Hlavné mesto nemalo právo zmluvu vypovedať. Zmluva mohla byť ukončená vzájomnou dohodou zmluvných...

Článok dodal server www.etrend.sk. Celý článok nájdete tu.

TOPlist TOPlist